Zwrot towarów

Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar, można odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny.

Od umowy można odstąpić również przed dostawą towarów.

Jak mogę zwrócić towar?

Od umowy można odstąpić pisemnie lub za pośrednictwem e-maila. W celu zwrotu towaru można skorzystać z naszego formularza.

Towar prosimy wysłać na adres AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Słowacja. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Jak wygląda proces zwrotu pieniędzy?

Najpóźniej w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu Państwa płatności, w tym kosztów dostawy i innych opłat. Zwrotu płatności dokonamy w taki sam sposób, w jaki zapłacili Państwo za zamówienie. Jeśli życzą sobie Państwo zwrotu płatności na konto bankowe, prosimy o podanie numeru konta w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli wybrali Państwo metodę dostawy inną niż najtańsza zwykła metoda dostawy, dodatkowy koszt droższej metody dostawy nie zostanie zwrócony.

Koszty zwrotu towarów ponosi kupujący.

Prosimy pamiętać, że kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości i uszkodzenie towarów.

Kiedy nie można odstąpić od umowy?

Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny nie jest możliwe, jeśli zakupili Państwo towary jako podmiot gospodarczy.

Nie można również odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:

  • dostawa towarów na zamówienie;
  • dostawa towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub łatwo psujących się;
  • dostarczenie towarów w opakowaniu ochronnym, jeżeli opakowanie ochronne zostało naruszone po dostarczeniu.

Wymiana towarów

Z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie wymienić towaru po jego dostarczeniu. Jeśli towar został już dostarczony i chcieliby Państwo otrzymać inny, należy złożyć nowe zamówienie. Aby zwrócić niechciane towary, proszę postępować zgodnie z tą samą procedurą, co w przypadku odstąpienia od umowy.

Reklamacje

Czy dostarczony towar ma wadę fabryczną lub czy wada ujawniła się w okresie gwarancyjnym wynoszącym 24 miesiące? Towar może być reklamowany.

Jak mogę reklamować towar?

Reklamację (prawo do odpowiedzialności za wady) można złożyć pisemnie lub za pośrednictwem e-maila.

Towar prosimy wysłać na adres AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Słowacja. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Jak wygląda proces reklamacji?

Nie później niż 30 dni po otrzymaniu towarów reklamacja zostanie rozpatrzona, najczęściej poprzez wymianę towarów lub zwrot ceny zakupu towarów.

Inne możliwości rozpatrzenia reklamacji to: przekazanie naprawionych towarów, zapłata rozsądnego rabatu od ceny towarów, pisemne wezwanie do przejęcia realizacji reklamacji lub uzasadnione odrzucenie reklamacji.

Kto ponosi koszty reklamacji?

Koszt dostarczenia towaru do reklamacji ponosi kupujący. W przypadku uznanej reklamacji koszty reklamacji ponosi sprzedający, zapłacona opłata pocztowa zostanie Państwu zwrócona po rozpatrzeniu reklamacji.