Od umowy można odstąpić pisemnie lub za pośrednictwem e-maila. W celu zwrotu towaru można skorzystać z naszego formularza. Towar prosimy wysłać na adres AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Słowacja. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Najpóźniej w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu Państwa płatności, w tym kosztów dostawy i innych opłat. Zwrotu płatności dokonamy w taki sam sposób, w jaki zapłacili Państwo za zamówienie. Jeśli życzą sobie Państwo zwrotu płatności na konto bankowe, prosimy o podanie numeru konta w formularzu odstąpienia od umowy. Jeśli wybrali Państwo metodę dostawy inną niż najtańsza zwykła metoda dostawy, dodatkowy koszt droższej metody dostawy nie zostanie zwrócony. Koszty zwrotu towarów ponosi kupujący. Prosimy pamiętać, że kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości i uszkodzenie towarów. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny nie jest możliwe, jeśli zakupili Państwo towary jako podmiot gospodarczy. Nie można również odstąpić od umowy, której przedmiotem jest:
Reklamację (prawo do odpowiedzialności za wady) można złożyć pisemnie lub za pośrednictwem e-maila. Towar prosimy wysłać na adres AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Słowacja. Paczki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Nie później niż 30 dni po otrzymaniu towarów reklamacja zostanie rozpatrzona, najczęściej poprzez wymianę towarów lub zwrot ceny zakupu towarów. Inne możliwości rozpatrzenia reklamacji to: przekazanie naprawionych towarów, zapłata rozsądnego rabatu od ceny towarów, pisemne wezwanie do przejęcia realizacji reklamacji lub uzasadnione odrzucenie reklamacji. Koszt dostarczenia towaru do reklamacji ponosi kupujący. W przypadku uznanej reklamacji koszty reklamacji ponosi sprzedający, zapłacona opłata pocztowa zostanie Państwu zwrócona po rozpatrzeniu reklamacji.
Jak mogę zwrócić towar?
Jak wygląda proces zwrotu pieniędzy?
Kiedy nie można odstąpić od umowy?
Jak mogę reklamować towar?
Jak wygląda proces reklamacji?
Kto ponosi koszty reklamacji?